Jullie houden van elkaar, maar groeien steeds verder uit elkaar
Jullie gesprekken lopen stroef. Ruzies gaan steeds over hetzelfde. Of moeilijke onderwerpen worden juist vermeden. Jullie voelen je allebei alleen in de relatie. Jullie missen hoe het vroeger tussen jullie was. En weten gewoon niet meer hoe jullie hier samen uit kunnen komen.
De meeste stellen die bij mij komen, zeggen dat ze een communicatieprobleem hebben. Diep vanbinnen gaat het daar allang niet meer over. Het gaat over het gevoel dat jullie elkaar zijn kwijtgeraakt. Dat je niet meer echt wordt gehoord of begrepen. En dat je niet meer weet hoe jullie elkaar weer kunnen vinden.







